Логопедична робота

Корекція мовленнєвих порушень та розвиток мовленнєвих функцій.

🗣️ Мовленнєва корекція учнів із порушеннями мовлення

🎯 Мета роботи

Виявлення та подолання мовленнєвих порушень у учнів з використанням інноваційних методів та ефективних способів роботи.


📋 Завдання роботи

  • 🔍 Виявлення та обстеження дітей із вадами мовлення
  • 📅 Планування та здійснення корекційної роботи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей
  • 🗣 Використання ефективних форм і засобів активізації мовлення, розвиток фонематичних процесів, профілактика порушень письма та читання, корекція вимови
  • 🤝 Проведення консультацій з батьками, вчителями та вихователями щодо роботи з дітьми, які мають порушення мовлення
  • 📚 Самоосвітня діяльність педагогів відповідно до вимог часу та суспільства

🚦 Напрями роботи

  • Подолання порушень усного мовлення:
    – звукопроізношувальні (ЗНМ)
    – фонетико-фонематичні (ФФНМ)
    – дизартрія
    – алалія
    – заїкання
  • Подолання порушень писемного мовлення:
    – дисграфія
    – дислексія

💡 Педагогічна філософія

  • Діти — живі створіння, які потребують любові, турботи та щирості.
  • За кожним вчинком дитини стоїть мотив, який необхідно зрозуміти, а не осуджувати.
  • Навчання має бути цікавим і мотивуючим.
  • Робота педагогів спрямована на результат та особистісний розвиток дитини.