Логопедична робота
Корекція мовленнєвих порушень та розвиток мовленнєвих функцій.
🗣️ Мовленнєва корекція учнів із порушеннями мовлення
🎯 Мета роботи
Виявлення та подолання мовленнєвих порушень у учнів з використанням інноваційних методів та ефективних способів роботи.
📋 Завдання роботи
- 🔍 Виявлення та обстеження дітей із вадами мовлення
- 📅 Планування та здійснення корекційної роботи з урахуванням вікових та індивідуальних особливостей дітей
- 🗣 Використання ефективних форм і засобів активізації мовлення, розвиток фонематичних процесів, профілактика порушень письма та читання, корекція вимови
- 🤝 Проведення консультацій з батьками, вчителями та вихователями щодо роботи з дітьми, які мають порушення мовлення
- 📚 Самоосвітня діяльність педагогів відповідно до вимог часу та суспільства
🚦 Напрями роботи
- Подолання порушень усного мовлення:
– звукопроізношувальні (ЗНМ)
– фонетико-фонематичні (ФФНМ)
– дизартрія
– алалія
– заїкання - Подолання порушень писемного мовлення:
– дисграфія
– дислексія
💡 Педагогічна філософія
- Діти — живі створіння, які потребують любові, турботи та щирості.
- За кожним вчинком дитини стоїть мотив, який необхідно зрозуміти, а не осуджувати.
- Навчання має бути цікавим і мотивуючим.
- Робота педагогів спрямована на результат та особистісний розвиток дитини.